• Dit evenement is voorbij.

Voor de eerste themawandeling van de Midden-Delfland Vereniging van 2022 gaan we vogels spotten bij het Kraaiennest. In 2020 is de zuidplas omgevormd tot een vogelfoerageergebied waar vorig jaar al vele soorten zijn gezien.

Het blijft natuurlijk een momentopname maar de mensen van de werkgroep Paden hopen dat er juist op 2 april veel te zien is. Zeker is dat de gidsen een boeiend verhaal hebben over de zorgen en successen van het weidevogelbeheer en de verdere ontwikkeling van het Kraaiennest. Tip: neem een verrekijker mee en draag stevig schoeisel dan wel laarzen.

Praktische informatie
Start             : parkeerplaats einde Dorppolderweg/Laan van Koop in De Lier bij het Kraaiennest
Datum/tijd : za 2 april 13.00-15.00 uur (enige uitloop niet uitgesloten)
Gidsen         : vogelwerkgroep  Midden-Delfland actief rond het Kraaiennest
Max. 24 deelnemers, in twee groepen van 12 (vol=vol). Aanmelden vooraf per mail: secretariaat@middendelflandvereniging.nl. Of bel 06–42105407 (bereikbaar op ma en woe). NB Er mogen geen honden mee.
De wandeling is inmiddels – woensdag 30 maart – volgeboekt, er geldt een wachtlijst.

Er zijn geen kosten maar het lidmaatschap van de Midden-Delfland Vereniging is een pré. Al vanaf € 5 p.j. ben je steunlid of kun je iemand (familie, vriend/in, buur, collega) steunlid maken. Volledig lid word je voor nog geen € 2 per maand: klik op en ‘Doe mee’, des te sterker staat de vereniging om op te komen voor het open en groene Midden-Delflandgebied!

Foto: Michel van Ruijven

Deel dit bericht op je eigen Social Media!