Laden Evenementen

De MDV-werkgroep Paden organiseert op de 25e Midden-Delfland Dag een gecombineerde fiets/wandeltocht.

Vanaf 12.30 uur ben je welkom op de Levende Buitenplaats van Op Hodenpijl. Na een kop koffie of thee begint om 13.00 uur de fietstocht naar eetcafé De Bonte Haas, waar gids Hans Boot de groep opwacht en meeneemt voor een wandeling van ong. een uur. Hans vertelt onderweg alles over het voormalige riviertje de Zweth en de omgeving van de Zwethzone.

Daarna wordt er verder gefietst richting de Pluktuin Schipluiden, waar een rondleiding gegeven wordt door Ard Zwinkels. Rond 16.00 uur wordt de tocht afgesloten en kan op de Levende Buitenplaats genoten worden van een drankje en muziek.

Locatie         : Levende Buitenplaats, Tramkade 24b, Schipluiden
Datum/tijd   : zaterdag 15 juni 12.30/13.00-16.00 uur
Aanmelden SVP via secretariaat@middendelflandvereniging.nl. Deelname kost € 5 p.p.

Foto: Henk Groenendaal

Volg je ons ook op MDV-Facebook- en –Instagram? Liken/delen wordt gewaardeerd! En wil je de Midden-Delfland Vereniging steunen en de Midden-Delfkrant ontvangen, word lid of maak iemand (familie, buur, collega) bijv. als cadeau lid, klik hier voor het inschrijvingsformulier. Ben je al lid en breng je een of meer leden aan, dan ontvang je een leuke verrassing, klik hier en lees meer hierover.

Deel dit bericht op je eigen Social Media!