• Dit evenement is voorbij.

Midden-Delfland zegt het met groen! is dit jaar het thema van de Midden-Delfland Dag. Op zaterdag 17 juni kun je terecht in Schipluiden/Maasland, van Rijksstraatweg tot en met de Oostgaag, en Vlaardingen (o.a. Broekpolder/Klauterwoud/Masamuda, Stadslandbouw Van Ruytenburch, Natsec, Zonnehoeve).

Zowel op land als op het water vinden activiteiten plaats. Van boerderij- en museumbezoek, wandelingen in de polder, kanotochten, speurtochten voor jong en oud  tot genieten van muziek en beelden bewonderen. ‘Wellicht ga je zelf aan de slag om iets kunstzinnigs te maken’, aldus Lisa, Marjanne, Wim en Jan die het allemaal regelen binnen de Midden-Delfland Vereniging. Verder wordt er weer een fietsexcursie georganiseerd i.s.m. Delfia Batavorum.

Op vijf locaties staan MDV-informatiestands waar programmaflyers, (gratis) fiets-, vaar- en wandelroutes etc. klaarliggen.

Meer weten? Volg dan de MDV-website met de speciale MDD-webpagina’s, nieuwsbrief en de Midden-Delfkrant. Vragen? Stuur een mail naar secretariaat@middendelflandvereniging.nl. Of bel Lisa: 06-42105407 (zij is bereikbaar op ma en woe).

We zien je graag op zaterdag 17 juni!

De dag wordt mede mogelijk gemaakt door de gemeenten Midden-Delfland en Maassluis, Fonds 1818, Fonds Schiedam Vlaardingen e.o. en beheerstichting Loswal “De Bonnen”.

Poster: Nikita Zuijderwijk

Volg je ons op MDV-Facebook- en –Instagram? Liken/delen wordt gewaardeerd!

En ben je nog geen MDV-lid, sluit je dan aan! Des te sterker staat de vereniging om op te komen voor het mooie maar kwetsbare Midden-Delflandgebied. Al vanaf € 5 p.j. kun je steunlid worden, klik dan hier. Voor amper € 2 per mnd of € 21,50 p.j. ben je volledig lid en ontvang je 4x de Midden-Delfkrant. Dit najaar komt er een dik themanummer uit.

Deel dit bericht op je eigen Social Media!