• Dit evenement is voorbij.

Om 13.00 uur starten we in Museum De Schilpen. De gidsen zijn verbonden aan dit museum en kenners van het dorp. In de opkamer vertellen zij vooraf wat over de boeiende geschiedenis van Maasland. Daarna volgt een dorpswandeling van ca. 1,5 uur. Na afloop is gelegenheid om koffie of thee in het museum te drinken.

Max. 20 deelnemers (twee groepen van 10).
Aanmelden is verplicht via secretariaat@middendelflandvereniging.nl of 06-42105407 (bereikbaar op ma en woe). Voor deelname wordt dit keer een bijdrage gevraagd van € 5 p.p. vooraf te betalen. In de bevestigingsmail ontvang je informatie over de betaalwijze. Je deelname is pas definitief als de bijdrage betaald is.

Er zijn twee plekken vrijgekomen voor deze wandeling. Meld je dus snel aan.

Het lidmaatschap van de Midden-Delfland Vereniging is een pré. Hoe groter de vereniging, hoe sterker ze staat om op te komen voor behoud en versterking van het mooie gebied! Lid worden of iemand (familie, buur, collega) bijv. als cadeau lid maken, kan al vanaf € 5. Meer weten? Klik dan hier.

Foto: Siem Noordam

Volg je ons op MDV-Facebook- en –Instagram? Liken/delen wordt gewaardeerd!

Deel dit bericht op je eigen Social Media!