• Dit evenement is voorbij.

We trappen af om 13.00 uur bij De Korpershoek in Schipluiden, een van de pareltjes van de molens in Midden-Delfland. Gids is molenaar/molenkenner Hans van Leeuwen die start op zijn eigen plek.

De fietstocht voert niet alleen langs molens, die we van buiten bezichtigen, maar ook langs plekken waar molens gestaan hebben zodat je het landschap beter leert (her)kennen.

Nb deze tocht stond gepland op zaterdag 1 april maar de weergoden werkten toen helaas niet mee.

Start                   : Molen De Korpershoek, Gaagweg 5, 2636 AG Schipluiden
Datum/tijd       : za 7 oktober, 13-15 uur (enige uitloop is mogelijk)
Max. 20 deelnemers

Aanmelden is verplicht via secretariaat@middendelflandvereniging.nl of 06-42105407 (bereikbaar op ma en woe). Voor deelname wordt een bijdrage gevraagd van € 3 p.p. vooraf te betalen. In de bevestigingsmail ontvang je informatie over de betaalwijze. Je deelname is pas definitief als de bijdrage betaald is.

Het lidmaatschap van de Midden-Delfland Vereniging is een pré. Hoe groter de vereniging, hoe sterker ze staat om op te komen voor behoud en versterking van het mooie gebied! Lid worden of iemand (familie, buur, collega) bijv. als cadeau lid maken, kan al vanaf € 5. Meer weten? Klik dan hier.

Foto: Michel van Ruijven

Volg je ons op MDV-Facebook- en –Instagram? Liken/delen wordt gewaardeerd!

Deel dit bericht op je eigen Social Media!