• Dit evenement is voorbij.

Dinsdag 17 mei vindt de algemene ledenvergadering van de Midden-Delfland Vereniging plaats. Na de pauze verzorgt polderarchitect Ben Kuipers een boeiende presentatie. Inloop v/a 19.30u, de ALV start om 20u. Locatie: Het Notenschip, Schoolplein 4, 2636 GB Schipluiden.

Op het programma staan:

• Het verslag van de ALV van 8 juni 2021
  • Terugblik op activiteiten in 2021
  • Het financieel jaarverslag 2021; verslag van de kascommissie; jaarrekening 2021, begroting 2022
  • Overzicht activiteiten in 2022, o.a. Midden-Delfland Dag (za 18 juni)
  • Gelegenheid voor reacties / vragen
  • Na de pauze: Een blik op de toekomst door Ben Kuipers, als polderarchitect kwaliteitsbewaker/aanjager van het landschap van Midden-Delfland.
  • Informele afsluiting met een drankje

De ALV-stukken zijn tijdig via deze website te raadplegen. Tijdens de ALV op 17 mei is een aantal papieren exemplaren beschikbaar.

45 jaar MDV
De ALV heeft een feestelijk tintje vanwege het 45-jarig bestaan van de vereniging. Er is de presentatie van de nieuwe 50 Ommetjesfolder.

Aanmelding
Zien we je ook op dinsdag 17 mei? Aanmelding wordt op prijs gesteld via secretariaat@middendelflandvereniging.nl, of bel het secretariaat/Lisa 06-42105407 (bereikbaar op ma en woe).

Vergaderstukken

Deel dit bericht op je eigen Social Media!