• Dit evenement is voorbij.

Op zaterdag 20 april brengen we een bezoek aan de schaapskudde van Vockestaert. De herder zal ons verwelkomen en vertellen over de schaapskudde. Daarna gaan we samen op pad met de kudde door de polders van Midden-Delfland.

Na afloop van de wandeling is er de mogelijkheid om een zelf meegebrachte lunch te eten in de hooiberg. Wij zorgen voor een drankje voor en na de wandeling. Natuurlijk zijn ook kinderen welkom om deel te nemen aan deze bijzondere ervaring. Goede wandelschoenen en aan het weer aangepaste kleding zijn wel gewenst. Vanaf half 10 is iedereen welkom. Om 10 uur start de herder met zijn verhaal en zo rond 12 uur zijn we weer op boerderij de Adrianushoeve.

De kosten voor deze activiteit zijn € 5 voor MDV-leden en € 7,50 voor niet-leden. Kinderen mogen gratis mee. Het aantal deelnemers is beperkt, dus als je zin hebt om mee te gaan, schrijf dan snel in.

Praktische informatie, aanmelden
Locatie                  : Adrianushoeve, Woudweg 26, 3123KB Schiedam
Datum/tijd            : Zaterdag 20 april (inloop met koffie/thee vanaf 9.30 uur). Start 10.00 uur en einde rond 12.00 uur
Aanmelden kan per mail via secretariaat@middendelflandvereniging.nl of bel 06-42105407 op maandag en woensdag.

Foto: Sandra Veenendaal

Volg je ons ook op MDV-Facebook- en –Instagram? Liken/delen wordt gewaardeerd! En wil je ook de Midden-Delfkrant ontvangen, word lid of maak iemand (familie, buur, collega) bijv. als cadeau lid, klik hier voor het inschrijvingsformulier. Ben je al lid en breng je een of meer leden aan, dan ontvang je een leuke verrassing, klik hier en lees meer hierover.

Deel dit bericht op je eigen Social Media!