• Dit evenement is voorbij.

Woensdagavond 24 april om 20.00 uur vindt een extra algemene ledenvergadering plaats voor definitieve goedkeuring van de herziene MDV-statuten. Locatie is het verenigingsgebouw De Koe, Burg. Musquetiersingel 40, 2636 GG Schipluiden.

Volgens de nog geldende regels is voor goedkeuring een tweederde meerderheid van de 3400 (!) leden van de Midden-Delfland Vereniging vereist. Dat zat er niet in op de reguliere ALV op 10 april. Daarom is daar besloten tot een extra ALV om met tweederde van de aanwezige leden goedkeuring te verlenen aan de herziene statuten (klik hier voor meer info). Vervolgens moeten die worden ‘gepasseerd’ bij de notaris. In de nieuwe statuten staat dat bij stemming wijziging statuten minimaal 50 leden nodig zijn.

Aanmelden voor de extra ALV is mogelijk, stuur dan een mail naar secretariaat@middendelflandvereniging.nl of bel 06-42105407 op maandag en woensdag.

Foto reguliere ALV 2024: Marjanne Zuijderwijk

Deel dit bericht op je eigen Social Media!