• Dit evenement is voorbij.

Een wijngaard in een Midden-Delflandse polder? Ja hoor, op de Wijnboerderij aan de Zuidbuurt bij  Vlaardingen wordt al jaren door initiatiefnemers Louise en Joke witte en rode Delflandwijn en soms een roséwijn geproduceerd. Met deze wijngaard is in Midden-Delfland een oude traditie hersteld, nl. het (buiten) druiven verbouwen om er wijn van te maken.

Ga mee op een uitgebreide rondleiding door de wijngaard, gevolgd door een heuse wijnproeverij. En: u hoeft er niet voor naar een chateau in Frankrijk, de Wijnboerderij ligt – spreekwoordelijk – om de hoek.

Nog nooit een wijntje uit de polder geproefd? Laat je verrassen op deze speciaal voor leden van de Midden-Delfland Vereniging georganiseerde rondleiding en proeverij. Santé!

Opgeven kan via het aanmeldingsformulier, klik daarvoor hier.

Wanneer? Donderdag 11 oktober

Hoe laat? Ontvangst om 19.30 uur met koffie/thee en druiventaartje, daarna een rondleiding van ca. 45 minuten gevolgd door een wijnproeverij met kleine hapjes. Einde ca. 21.45 uur.

Waar? Zuidbuurt 40, 3132KB Vlaardingen.

Kosten? € 10 p.p.

Foto: Ceciel Sillevis

Deel dit bericht op je eigen Social Media!