• Dit evenement is voorbij.

Ieder jaar is de boerderijenwandeling van de partij, met als gids Frits van Ooststroom die zijn onuitputtelijke kennis met ons deelt. We wandelen naar de Ommedijk, waar we het erf gaan bekijken van de enige boerderij daar, de Ommedijker Hoeve van Arie van ’t Hoog. We nemen dan de Ommedoorgang (die net geopend is) onder de nieuwe Zuidhoornsebrug. We wandelen verder naar de boerderij van Jos en Jan Kleyweg aan de Woudseweg, een rijksmonument waar we ook nog even binnen mogen kijken. Op de terugweg is er nog genoeg te genieten van boerderijen die nog volop in gebruik zijn maar die we van een afstand bekijken.

Zaterdag 6 oktober
Startpunt: Bezoekerscentrum Midden-Delfland, Tramkade 24B, Schipluiden
Starttijd: 13.00 uur
Kosten: 2 euro p.p, graag ter plaatse gepast te voldoen
Tijdsduur: ong. 2 uur (enige uitloop niet uitgesloten)
Maximaal 20 wandelaars (vol=vol)

Helaas voor u misschien is de inschrijving definitief gesloten. Er gaan twee groepen op pad met Frits van Ooststroom en Piet van der Eijk als gidsen.

Aanmelden per mail of telefonisch via Wil van Dalen: wil@middendelflandvereniging.nl , 06–10194079.

PS Het lidmaatschap van de Midden-Delfland Vereniging is een pré! Bent u nog geen lid en wilt u dat worden, of iemand als cadeau lid maken? Kijk dan onder het menu bij ‘Doe mee’ .

Deel dit bericht op je eigen Social Media!