• Dit evenement is voorbij.

Wees welkom op het Adrianushoeve voor het Boerenoogstfeest van Agrarische Natuurvereniging Vockestaert, Stichting Schaapskudde Vockestaert en de Midden-Delfland Vereniging.

Met optredens van de band Kachel (13-13.45u, 14.45-15.45u) en de dansgroep Rose Irish Dance School (12u, 14u en 16u), demonstraties schapen drijven (12.45u en 14.45u). En met een lekkere streekmarkt met allerhande fruit (appels, peren, Westlandse druiven), planten en pompoenen, azijnen, jams, chutneys, mosterd en bier.

Bij de informatiekraam kun je terecht voor handige (gratis) fiets-, vaar- en wandelkaarten en meer.

Kinderactiviteiten
Kinderen kunnen onder begeleiding een kabouterpad lopen, marshmallows roosteren en aan de slag met schapenwol. Spinners, breiers en vilters laten zien wat je allemaal met schapenwol kunt doen!

Waar? Adrianushoeve, Woudweg 26, 3123KB Schiedam
Wanneer? zaterdag 13 oktober 12.00 – 16.30u
Kosten? Gratis toegang, geen kosten voor deelname aan activiteiten

Deel dit bericht op je eigen Social Media!