Vind jij het ook belangrijk dat Midden-Delfland groen en open blijft? Ben jij op zoek naar een zinvolle tijdsbesteding voor een paar uur per maand? Dan is de Midden-Delfland Vereniging op zoek naar jou! Zo zoeken de werkgroepen Fondsenwerving/Partners,  Web en Midden-Delfland Dag versterking maar alle handjes zijn welkom.

Wie zijn wij?
De vereniging maakt zich sterk voor het groen en open houden van het Midden-Delflandgebied en het bewaken van het unieke landschap en de natuur. Belangrijk daarbij is om ondersteuning te bieden aan duurzame veehouderij, verantwoorde ‘stille’ recreatie te bevorderen en stad en platteland dichter bij elkaar te brengen. De vereniging biedt informatie over de schoonheid, bijzonderheden en ontwikkelingen in het gebied. Daarnaast denkt ze actief mee over duurzame ontwikkelingen en informeert, gevraagd en ongevraagd, politiek en bestuur.

Wie zoeken wij?
De vereniging zoekt mensen die enthousiast zijn over het Midden-Delflandgebied en dit graag met anderen willen beleven en delen. Je kunt zowel goed in teamverband als zelfstandig werken, je steekt graag de handen uit de mouwen en hebt een paar uur per maand beschikbaar.

Wat krijg je er voor terug?
Als vrijwilliger ben je belangrijk voor de vereniging. Je werkt samen met enthousiaste bestuursleden en vrijwilligers. Uiteraard kun je aanspraak maken op een reis- en onkostenvergoeding. Daarnaast organiseert de vereniging ieder jaar iets leuks voor haar vrijwilligers.

Interesse?
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Lisa van Uffelen, via secretariaat@middendelflandvereniging.nl of 06-42105407 (maandag en woensdag overdag).

Vacatures
De vereniging heeft op dit moment de volgende vacatures:

Fondsenwerver: als lid van de werkgroep Fondsenwerving ga je op zoek naar ondernemers of bedrijven die de vereniging als MDV Partner voor korte of langere tijd willen ondersteunen.

Webredacteur: We zoeken webredacteuren die aanspreekpunt/vraagbaak zijn voor leden van de vereniging die tekst en foto’s willen delen op de website en sociale media. Heb je gevoel voor taal, dan mag je zelf bijdragen schrijven! Neem eens een kijkje op MDV-Facebook of MDV-Instagram. Als webmaster onderhoud je verder onze website, incl webshop.

Organisator van (leden)activiteiten, bijv. voor Midden-Delfland Dag (za 20 juni 2020): Als organisatietalent ga je aan de slag met activiteiten speciaal voor leden of voor MDD binnen de werkgroep Ledenactiviteiten of de werkgroep Midden-Delfland Dag.