De Midden-Delfland Vereniging is verheugd dat Golfbaan Delfland zich weer voor twee jaar heeft verbonden als MDV Partner.

Het is het groene karakter dat de golfbaan en de vereniging al sinds 2016 verbindt. Golfbaan Delfland biedt een natuurvriendelijk en milieubewust beheerd terrein met bijv. rietoevers en inheemse boomsoorten als elzen, berken, wilgen en essen. Er staan informatieborden over de vogelsoorten die er leven.

MDV Partners
Ondernemers die zich bij MDV Partners aansluiten, laten zien dat ze het Midden-Delflandgebied een warm hart toedragen. Als maatschappelijk verantwoordelijke ondernemingen dragen ze bij aan de toekomst van het mooie gebied en kan de vereniging daardoor blijven werken aan tal van activiteiten.

De andere MDV Partners zijn Partycentrum Onder Ons2administrateWestvest NotarissenB&B Rechthuis van ZouteveenTechnisch Installatiebedrijf Van den Berg,
IradoStout Grafische Dienstverlening, Morris NVM makelaars | taxateurs en  Wilgenrijk.

Meer weten
Heeft u interesse om ook MDV Partner te worden, wilt u een kennismakingsgesprek of nadere informatie? Neem dan contact op via partners@middendelflandvereniging.nl. Of bel Lisa van Uffelen: 06-42105407 (zij is bereikbaar op maandag en woensdag). Kijk vast op Facebook of Instagram.