Het idee om bedrijven de mogelijkheid aan te bieden om medewerkers en/of relaties een lidmaatschap van de Midden-Delfland Vereniging cadeau te geven, is al aangeslagen. Afgelopen kerst/nieuwjaarsperiode kregen alle vrijwilligers en leden van de raad van toezicht van Stichting Meredia in Schiedam het MDV-lidmaatschap cadeau.

Meredia
Het belangrijkste doel van Stichting Meredia is het vergroten van het respect voor mensen uit verschillende culturen door het stimuleren van de interculturele dialoog. De stichting organiseert al meer dan tien jaar diverse activiteiten waarbij zij voor een belangrijk deel draait op de inzet van vrijwilligers. ‘Zij hebben nu het MDV-lidmaatschap cadeau gekregen en natuurlijk hopen wij dat ze na een jaar besluiten om lid te blijven!’, aldus voorzitter Koos Karssen.

Bij GGZ Delfland konden werknemers op hun online kerstmarkt o.a. kiezen voor een jaarlidmaatschap van de vereniging.

Heb je interesse, wil je meer informatie over zo’n cadeaulidmaatschap? Stuur een mail naar partners@middendelflandvereniging.nl. Of bel Lisa (van Uffelen): 06-42105407 (bereikbaar op ma en woe).

Foto van ‘nieuwe’ en ‘oude’ Schiedammers die in het kader van Wereldvluchtelingendag 2021 op uitnodiging van o.a. Meredia de Midden-Delfland Dag meevierden, gemaakt door Marjanne Zuijderwijk