De Midden-Delfland Vereniging groeit en bloeit. Voor de verdere ontwikkeling is het bestuur op zoek naar een projectleider. Hij/zij houdt het overzicht over de (online)activiteiten ikv ledenwerving en communiceert met het bestuur.

Sinds mei vorig jaar loopt al een ledenwerfactie. Expertise van buitenaf ondersteunt hierbij de vereniging. Het promoten van de vereniging is daarnaast al langer in vertrouwde handen van informatievrijwilligers via de MDV-kraam tijdens open dagen, (kerst)markten etc.

Wil jij je inzetten voor de vereniging? Of ken je mensen die dat zouden willen? Neem dan contact op met Martin (Visser): secretaris@middendelflandvereniging.nl of 06-53206224.

Ledenaanwas
Vorig jaar kreeg de vereniging er 182 leden bij en telde per 1 januari 3128 leden. Eind januari waren dat er alweer 3140.

Vacature bestuur
Ook zijn we nog op zoek naar een bestuurslid die haar/zijn steentje wil bijdragen aan de goede zaak.  De zittende bestuursleden zijn ingewerkte en enthousiaste mensen, met de goede teamspirit. Heb je interesse, of ken je mensen die bestuurslid zouden willen worden? Vraag informatie aan Martin  en denk erover na.