Jan van den Berg en Eilke de Boer zijn dit jaar koninklijk onderscheiden. Beiden zijn actief in de Midden-Delfland Vereniging die hen van harte feliciteert met het lintje.

Jan van den Berg is oud-bestuurslid en zit namens LTO Noord Delflands Groen in de werkgroep Ruimte. Hij is geridderd voor zijn verdiensten voor LTO, IJsclub Schipluiden, het Hoogheemraadschap van Delfland en de Pluktuin Midden-Delfland, staat te lezen op de website van de gemeente Midden-Delfland.

Eilke de Boer is met zijn vrouw elke drie maanden van de partij als lid van de inpakkersploeg die de Midden-Delfkranten (ruim 3000 ex.) verzendklaar maakt. Eilke is benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau als erkenning voor zijn inzet bij de voetbalvereniging V.V. Schipluiden, de Protestante Gemeente Schipluiden en visvereniging ’t Veertje.

Foto: gemeente Midden-Delfland