De editie 2022 van Midden-Delfland Dag op zaterdag 18 juni wordt weer een feest. Aan het programma wordt momenteel hard gewerkt in de Midden-Delfland Vereniging door de werkgroep met Lisa, Marjanne en Wim.

Zo kun je voor het eerst met de Goude Leeuwin op stap door het gebied. De trekschuit (voorheen de Snik), op 8 april in Maassluis te water gelaten, vaart met paard en al op en neer over de Trekvliet naar de Vlaardingse Vaart, met onderweg verschillende opstappunten. Of stap eens in een fluisterbootje aan de Zweth.

Boerderijbezoek
Diverse boerderijen houden open huis. Kinderen kunnen bij boerderij Landlust koeien beschilderen. Deze koeien worden daarna in het Bezoekerscentrum Midden-Delfland tentoongesteld waar vanaf 3 mei al een foto-expositie over runderrassen is te bewonderen.

Programma
Midden-Delfland een groen bewaard geheim is dit jaar het thema voor allerlei activiteiten in Maasland, de Zwethzone en Rijswijk-Sion. Het programma-overzicht staat tijdig op de verenigingssite en vind je middenin het zomernummer van de Midden-Delfkrant. Losse programma-flyers liggen bij deelnemers en MDV-informatiekramen. Nu vast duimen voor mooi weer op 18 juni!

Foto: Hessel van Walderveen gemaakt bij de opening van Midden-Delfland Dag 2021. MDV-voorzitter Koos Karssen krijgt versgemaakte boter van kinderen, rechts staat Manja van de Plasse van Jong Leren Eten