De wonderlijkste zomer in jaren houdt maar niet op. Het najaarsnummer van de Midden-Delfkrant plofte op de mat bij 20-plus temperaturen: hoezo herfst?

Veel meer fietsers, wandelaars en varenden dan anders genoten en genieten van het buiten zijn. In de nieuwe Midden-Delfkrant lees je over vakantie in eigen (Midden-Delf)land, over fietsen voor je eten en over hardlopen, vliegeren, vogels kijken, picknicken ‘om de hoek’.

In de series gaat het vaak over het oog voor detail, zoals de bijzondere, monumentale boerderij aan de Lierhand beschreven door Frits van Ooststroom en de wilde eenden van Kees van Paassen. Kor Kegel bezocht Herenboeren de Vlinderstrik en Aad van Winden zelfzuivelende boer Jeroen van der Kooij van Hoeve Rust-hoff. Ook komt de nieuwe, goedgekeurde verenigingsvisie op het Midden-Delflandgebied, bepalend voor de toekomst, aan bod.  De Midden-Delfland Vereniging verspreidt zo snel mogelijk het ledenmagazine opnieuw digitaal, klik dan hier. Opmaak en druk zijn weer verzorgd door Stout Grafische Dienstverlening in Vlaardingen.
Veel leesplezier en geniet van het najaar!

Coverfoto: Danny Taheij