Zo’n zestig vrijwilligers van de Midden-Delfland Vereniging waren woensdag 19 februari gekomen naar de jaarlijkse vrijwilligersbedankavond. Uit alle werkgroepen waren leden van de partij voor een gezellige avond bij Partycentrum Onder Ons. Het was duidelijk dat iedereen zich enthousiast inzet voor het Midden-Delflandgebied!

Elk lid telt
Secretaris Martin Visser en voorzitter Koos Karssen bedankten de vrijwilligers voor hun inzet. Zij hadden ook een wens: dat alle aanwezigen dit jaar ten minste elk één nieuw lid werven. Niet dat het ledental daalt, maar het mag best iets harder groeien.

Het gevolg was dat entertainer Peet Vermeulen, die de mensen later op de avond liet quizzen, met een heleboel uitnodigingen om MDV-lid te worden naar huis ging! Maar niet nadat hij iedereen had laten raden naar bijvoorbeeld de liters melk die een koe gemiddeld per dag produceert.

De liedjesquiz bleek volgens Elly Janmaat van de werkgroep Ledenactiviteiten het moeilijkst. ‘Als je alleen de eerste noten te horen krijgt, denk je wel snel ‘o ja’, maar op de titel komen is nog iets heel anders.’

Foto: Henk Groenendaal