Wandelen is populair. Hoe leuk kan het zijn om samen met anderen eropuit te gaan!

Tijdens de meest recente vrijwilligersavond van de Midden-Delfland Vereniging vroeg Ceciel Sillevis of er belangstelling zou zijn om een of meer wandelgroepen op te starten.

De bedoeling is dat leden die graag samen met anderen willen wandelen, elkaar kunnen vinden en via een whatsappgroepje een afspraak maken om bijv. een aantal Ommetjes te lopen. Leden van de vereniging mogen natuurlijk altijd niet-leden meenemen.

Meer informatie en aanmelden
Vind je dit een goed idee en heb je belangstelling, stuur dan een mail naar secretariaat@middendelflandvereniging.nl, of bel 06-42105407 (bereikbaar op ma en woe). Vermeld AUB  naam, adres, mobiele nummer en ongeveer de afstand die je wilt lopen.
De eerste periode coördineert de werkgroep Paden. Het is de bedoeling dat na enige tijd de wandel(whatsapp)groepen zelfstandig functioneren.

Foto: Tiny van der Meer