Koning Winter kan nog altijd toeslaan maar vrijwilligers van de Midden-Delfland Vereniging lopen zich alvast warm voor het nieuwe seizoen. De werkgroepen Paden en Ledenactiviteiten hebben dus allesbehalve stilgezeten.

Als het slot er hopelijk verder af gaat, moet je er meteen bij zeggen. Zo zit een serie themawandelingen in het vat, waaronder een vogelwandeling rond het Kraaiennest en een stiltewandeling in Delftse Hout/Bieslandse Polder.

Denk verder aan een excursie naar de Tuin van Buitenplaats De Tempel samen met een bezoek aan Museum Oud Overschie. En wie weet kun je mee naar de Eendenkooi Schipluiden. Een vaartocht met trekschuit de Snik staat nog steeds op het verlanglijstje.

De mensen van het Bezoekerscentrum Midden-Delfland werken aan een bijzondere expositie over koeien(rassen) en andere grote huisdieren, in combinatie met een fietsroute en boerderijbezoek.

45 jaar MDV
Het MDV-lidmaatschap is altijd een pré, vanaf € 5 p.j. kun je al steunlid worden, of iemand (familie, vriend, collega, buur) steunlid maken. Hoe meer mensen zich aansluiten, hoe sterker de vereniging staat! Een vereniging die dit jaar 45 jaar bestaat, op 18 maart kan weer de vlag uit.

ALV dinsdag 17 mei
Tot slot, om alvast te noteren: dinsdag 17 mei vindt de algemene ledenvergadering van de vereniging plaats, met na de pauze weer een boeiende gastspreker.

Foto Kraaiennest: Michel van Ruijven