mdv-partner-van-den-berg-20161103De Midden-Delfland Vereniging heeft weer een nieuwe partner. Het gaat om Technisch Installatiebedrijf Van den Berg, al 54 jaar gevestigd aan de Boomgaardslaan 12 in Schipluiden en actief in de wijde regio. Directeur/eigenaar Wouter van den Berg ondertekende onlangs de samenwerkingsovereenkomst. ,,We zijn blij om Van den Berg te mogen begroeten als MDV Partner’’, aldus voorzitter Koos Karssen die namens de vereniging zijn handtekening zette.

MDV Partners
Ondernemers die zich bij MDV Partners aansluiten laten zien dat ze het Midden-Delflandgebied een warm hart toedragen en dit willen behouden en versterken. Zij profileren zich hiermee als maatschappelijk betrokken ondernemingen (MVO) en dragen bij aan de toekomst van Midden-Delfland. Dankzij de bijdrage van de ondernemers kan de vereniging blijven werken aan tal van activiteiten.

De andere MDV Partners zijn Golfbaan Delfland, Partycentrum Onder Ons, 2administrate, Westvest Notarissen, B&B Rechthuis van Zouteveen en Uitgeverij West Media.

Wilt u nadere informatie over MDV Partners, neem dan contact op via: mdvpartners@middendelflandvereniging.nl of 06-42105407.