Er is een tropische vogel in onze polder geland. Nog net in Den Hoorn houdt deze uitzonderlijk mooie vogel uitzicht op het weidevogelgebied, de polders van ’t Woudt en de Schaapweimolen aan de Molenwetering.

De Midden-Delfland Vereniging kan zich gelukkig prijzen dat deze vogel hier is neergestreken. Woensdag 30 november kregen de partijen de handen op elkaar en is beklonken dat Van der Valk Hotel Delft A4 voor drie jaar een Gouden Partnerovereenkomst is aangegaan met de vereniging.

Over MDV Partners
Bent u ondernemer en draagt u het mooie Midden-Delflandgebied een warm hart toe? Dan bent u misschien de volgende MDV Partner. Heeft u interesse en doet u mee? Wilt u nadere informatie en een kennismakingsgesprek? Neem dan contact op via partners@middendelflandvereniging.nl. Tip: neem alvast een kijkje op de website van de vereniging, klik dan hier.

Foto: Albert Tieken, v.l.n.r.: Koos Karssen (MDV-voorzitter), Magchelina van der Valk-Möller (directie hotel), Rob van der Valk (directie hotel), Wim van der Eijk (MDV-bestuurslid).