De Midden-Delfland Vereniging zoekt versterking. Heb je al eens overwogen om mee te draaien en je steentje bij te dragen als bestuurslid met hart voor de zaak? Of ken je misschien mensen die dat zouden willen? Interesse of vragen? Neem dan gerust contact op met Lisa van Uffelen en stuur haar een mail: secretariaat@middendelflandvereniging.nl. Of bel 06-42105407, Lisa is bereikbaar op maandag en woensdag.

De zittende bestuursleden komen uit diverse hoeken van het Midden-Delflandgebied, en zijn allemaal enthousiaste en ingewerkte mensen. En beschikkend over teamspirit! Voorzitter sinds 2016 is Koos Karssen.  Het bestuur vergadert in 2023 8 x, telkens 2 tot 2,5 uur, en wordt twee dagen in de week ondersteund door een vaste medewerkster. Meer info, klik hier

Afscheidnemend is Sikko Beukema uit Maassluis die in het nieuwe jaar naar Zuid-Limburg verhuist. Hij is vanuit het bestuur gelinkt aan de onlineledenwerfactie die de vereniging is begonnen om nieuwe generaties te betrekken. Hoe meer mensen zich aansluiten en lid worden, hoe sterker de vereniging staat om op te komen voor het mooie maar o zo kwetsbare gebied!

Volg je ons al op MDV-Facebook en MDV-Instagram? Liken/delen wordt gewaardeerd.