De Midden-Delfland Vereniging zoekt een nieuwe Roos. Roos (Heijdra) is al jaren de stille kracht achter het voorbereiden en bemensen van de MDV-informatiestand op open dagen, markten etc. Ze draagt eind dit jaar het stokje graag over aan een opvolger.

Roos voert als coördinator een team van enthousiaste vrijwilligers aan die in duo’s opereren. In coronatijd bezetten ze pop-upkramen in de buitenlucht om het Midden-Delfland en de vereniging te promoten.

Heb je belangstelling, wil je meer weten of misschien een keertje meelopen en proefdraaien, neem contact op met Lisa: secretariaat@middendelflandvereniging.nl, 06-42105407 (bereikbaar op ma en woe).

MDV-kraam bij Delftse Hortusdagen op 29 mei
Zondag 29 mei is de MDV-informatiekraam van de partij tijdens de Delftse Hortusdagen & Botanische Kunstmarkt, (28/29 mei, 10-17 u). Locatie: Poortlandplein 6, 2628BM Delft. Kom langs voor (gratis) fiets- en wandelkaarten en veel meer.

Op de foto v.l.n.r. informatievrijwilligers Thea Van Bergen Bravenboer en Riet Kester bij de Historische Dag op 27 maart in de Grote Kerk van Vlaardingen