Special MDkrant Ode aan Midden-Delfland in Woord & Beeld

5,95

2021 is het jaar van de Ode aan het Nederlandse landschap. Daarom staat de Special 2021 van de Midden-Delfkrant (verenigingsmagazine) vol met odes aan het landschap en de natuur. Een kast vol lekkernijen, echt een nummer om lang van te genieten en zeker te bewaren.

Artikelnummer: MDk_spec_Ode Categorieën: , Tag:

Beschrijving

Wat kun je in het prachtige Midden-Delflandgebied beter doen dan het eigen landschap te bezingen. ‘Verheerlijken we een fata morgana, een onbereikbaar ideeal met dit nummer. Nee, totaal niet’, verzekert voorzitter Koos Karssen in zijn voorwoord. ‘Het geeft ook aan waar we trots op zijn, wat we niet kwijt willen en waar wij voor willen vechten.’

Zestig pagina’s schoonheid, verwondering en ontdekkingen. Een groot aantal gastauteurs en gastfotografen staat garant voor een bijzondere editie. Naast Nicky van 12 is dat onder anderen chef-kok Joris Peeters van restaurant Aan de Zweth, fietsliefhebber Cao Haijng/Helen de Haan, dirigent en vogelaar Wiecher Mandemaker en buitensportfan/leraar Gareth Mate. Hun persoonlijke odes op bijzondere kanten van het gebied worden gecombineerd met boeiende verhalen over hoe het landschap wordt beleefd. Zelfs muziek ontbreekt niet (leve de OR-code!).

De special 2021 is te bestellen in de MDV-webshop of via het secretariaat: secretariaat@middendelflandvereniging.nl, 06-42105407 (bereikbaar op maandag of woensdag). Het blad kost € 5,95, word lid (voor nog geen € 2 per mnd) en u ontvangt het themanummer gratis én elk kwartaal een regulier nummer. Verder krijgt u dan de maandelijkse nieuwsbrief met (leden)activiteitenagenda.

Andere suggesties…

Ga naar de bovenkant