September is de laatste drukke maand voor de MDV-informatievrijwilligers. Na een start in maart waren zij met de kraam bij de Oranjemarkt in Maasland, de Lentemarkt ikv 750 jaar Vlaardingen en natuurlijk tijdens de Midden-Delfland Dag.

De maand september is gevuld met liefst wel vijf evenementen waar de vrijwilligers de Midden-Delfland Vereniging vertegenwoordigen en het onder meer mogelijk is lid te worden van de vereniging.

MDV laat zich zien
Belangrijk is dat de vereniging zich ook laat zien in andere delen van het gebied. Zo staat de infokraam op zondag 17 september tijdens de Rotterdam de Boer!-dag bij Herenboerderij de Vlinderstrik (Bergschenhoekseweg 95, Rotterdam).

De overige data en locaties zijn:
zaterdag 2 september bij de jaarlijkse Bieslanddagen in Delftse Hout e.o., op de Buytenmarkt op het weiland aan de Bieslandseweg
zaterdag 9 september tijdens de open monumentendag op de Kethel Fair bij de St. Jacobuskerk in Kethel (Kerkweg 35, Schiedam)
zaterdag 16 september tijdens de Rotterdam de Boer op!-dag bij de biologische boerderij Landlust (Oostgaag 25a, Maasland)
maandagavond 25 september bij de MDV-stadsbijeenkomst in Rotterdam Overschie (theater In de Lugt, De Lugt 17, Rotterdam)

Kom je ook?
Kom je gezellig langs in september? De kraam ligt vol met gratis fiets- en  wandelroutes etc. Ook voor informatie over de vereniging en het mooie Midden-Delfland kun je terecht bij de vrijwilligers. En neem gerust iemand mee die wellicht geïnteresseerd is in de vereniging. Je kunt iemand als cadeau MDV-lid maken (voor meer info, klik vast hier).

‘Deel je de doelstellingen van de vereniging en wil je informatievrijwilliger worden, je bent altijd van harte welkom bij ons team’, aldus Thea van Bergen Bravenboer en Marjanne Zuijderwijk, de coördinatoren van de infokraam. Wil je meer weten, stuur een mail via infokraam@middendelflandvereniging.nl

Foto Lentemarkt 750 jaar Vlaardingen: Maarten Broek

Volg je ons op MDV-Facebook- en –Instagram? Liken/delen wordt gewaardeerd!