• Dit evenement is voorbij.

Deze keer verlaten we het Midden-Delflandgebied en gaan op bezoek in het Westland, naar een voormalig kassengebied dat door reconstructie is vrijgekomen.

De gemeente Westland heeft het gebied van de Poelzone met het Hoogheemraadschap van Delfland en de provincie voor natuur ingericht. We gaan kijken naar de brug over de Vlotwatering, waar veel is gedaan voor vleermuizen, en naar de vispaaiplaatsen. In het gebied is de soortenrijkdom aan flora en fauna de laatste jaren enorm toegenomen. Veel vogels die langs de kust leven komen hier even rusten en foerageren. Na de wandeling kunt u ook een bezoek brengen aan Themapark De Westlandse Druif. De gids is Paul Moerman.

Zaterdag 5 mei
Startpunt: Themapark De Westlandse Druif, Vlotlaan 535, Monster
Starttijd: 13.00 uur
Kosten: 2 euro p.p, graag ter plekke contant en liefst gepast aan de gids voldoen
Tijdsduur: ongeveer twee uur (enige uitloop niet uitgesloten)
Maximaal 20 wandelaars

Aanmelden graag hier of bij wil@middendelflandvereniging.nl (06 – 10194079)

PS Het lidmaatschap van de Midden-Delfland Vereniging is een pré! Bent u nog geen lid en wilt u dat worden? Kijk dan onder het menu bij ‘Doe mee’ en schrijf u in.

Deel dit bericht op je eigen Social Media!