• Dit evenement is voorbij.

Tijdens deze themawandeling aandacht voor de boezem en de polder. We gaan varen en wandelen in het gebied van de Vlaardingse Vlietlanden (in plaats van wandelen langs de Vlaardingse Vaart zoals in de Midden-Delfkrant van maart stond aangekondigd).

Vanaf einde Kwakelweg (Maasland) steken we met het veerpontje De Kwakel over naar de Broekpolder waar de wandeling begint. We lopen dan door de polder en om de Foppenplas. Onderweg in de Foppenpolder horen we verhalen over het waterbeheer in polder en boezem. En er is natuurlijk aandacht voor alles dat groeit en bloeit!

Het veerpontje brengt ons vanaf eetcafé/terras ’t Jachthuis weer terug naar het startpunt.

De gids is Jan Schrama.

Zaterdag 2 juni
Startpunt bij veerpont De Kwakel,  einde Kwakelweg (Maasland)
Afvaarttijd: 13.00 uur
Kosten: 4 euro p.p. (incl veerpont), graag ter plaatse gepast voldoen
Tijdsduur: ongeveer 2 uur (enige uitloop niet uitgesloten)
Maximaal 20 wandelaars (vol=vol)

Aanmelden middels inschrijfformulier, per mail of telefonisch via Wil van Dalen: wil@middendelflandvereniging.nl , Tel. 06 – 10 19 40 79.

PS Het lidmaatschap van de Midden-Delfland Vereniging is een pré! Bent u nog geen lid en wilt u dat worden? Kijk dan onder het menu bij ‘Doe mee’ en schrijf u in.

Deel dit bericht op je eigen Social Media!