De gemeente Midden-Delfland nodigt inwoners, ondernemers en organisaties uit voor een Dag van de Toekomst op zaterdag 3 februari,  van 10.00 tot 13.00 uur.

Hoe ziet Midden-Delfland eruit als jij aan de knoppen zit? Welk toekomstbeeld heeft jouw voorkeur? Moet de gemeente Midden-Delfland groeien of juist de rust en de ruimte koesteren? Hoe ziet het landschap eruit?

MDV
De Midden-Delfland Vereniging is van de partij op deze ochtend. ‘Ons is heel veel gelegen aan bescherming en versterking van het bijzondere landschap en de natuur’, aldus voorzitter Koos Karssen. Namens de MDV schoof Henk van der Does van de werkgroep Ruimte aan bij eerdere gesprekken over zo’n toekomstvisie voor 2050. Hoe meer van de deelnemers op 3 februari óók lid zijn van de vereniging des te beter.

Equestrum campus
Locatie is de Equestrum campus, Ommedijk 3, Schipluiden. Als je wilt deelnemen, dan is het fijn als je je aanmeldt via toekomst@middendelfland.nl. En je bent van harte welkom om iemand mee te nemen of deze uitnodiging door te sturen. Klik hier voor meer informatie.

Foto: gemeente Midden-Delfland

Volg je ons ook op MDV-Facebook- en -Instagram? Liken/delen wordt gewaardeerd! En wil je de Midden-Delfland Vereniging steunen en de Midden-Delfkrant ontvangen, word lid of maak iemand (familie, buur, collega) bijv. als cadeau lid, klik hier voor het inschrijvingsformulier. Ben je al lid en breng je een of meer leden aan, dan ontvang je een leuke verrassing, klik hier en lees meer hierover.