• Dit evenement is voorbij.

Doet de A4 door Midden-Delfland wat is beloofd? Is de weg niet te zien, niet te horen en niet te ruiken? Tijdens een wandeling in de omgeving van de A4 gaan we zelf ervaren of deze belofte is ingelost. Op het programma staan in ieder geval de Zuidrand bij Vlaardingen, de schapenboerderij van Vockestaert en het eco-aquaduct Zweth/Slinksloot. Via het boerenpad door de Holierhoekse polder, niet ver van de A4, lopen we terug naar het beginpunt. Onderweg blikken we terug op het ontstaan van de weg en bekijken we de maatregelen die zijn genomen om de weg in te passen in het landschap. Gids is Jan Rijnsburger.

Zorg voor stevig en waterdicht schoeisel. Een deel van de wandeling gaat over grasland. Honden mogen dus niet mee.

Zaterdag 1 september
Start: Olmendreef 150, Vlaardingen, parkeerplaats begraafplaats Holy
Starttijd: 13.00 uur
Kosten: 2 euro p.p, graag ter plaatse gepast te voldoen
Tijdsduur: ongeveer 2 uur (enige uitloop niet uitgesloten)
Maximaal 20 wandelaars (vol=vol)

Momenteel is de inschrijving, helaas voor u, vol. Voor eventuele nieuwe aanmeldingen geldt een wachtlijst (wil@middendelflandvereniging.nl, 06 – 10194079.

PS Het lidmaatschap van de Midden-Delfland Vereniging is een pré! Bent u nog geen lid en wilt u dat worden, of iemand als cadeau lid maken? Kijk dan onder het menu bij ‘Doe mee’.

Foto: Albert Tieken

Deel dit bericht op je eigen Social Media!