• Dit evenement is voorbij.

Rondom Wereld Hart Dag en Cittaslow Sunday werken Erasmus MC, de gemeente Midden-Delfland en de Midden-Delfland Vereniging samen.

Ommetje
Om Midden-Delfland echt te beleven ga je natuurlijk wandelen. Maak een ommetje met Thea Mokveld-Willemse vanuit de Levende Buitenplaats (verzamelen om 13.30 uur bij de kraam van de vereniging). Ommetjes zijn korte wandelingen van max. 5 km, bedacht door de MDV-werkgroep Paden. Ze zijn razend populair omdat ze geschikt zijn voor zomaar tussendoor, of voor na het avondeten; ze gaan deels over (fiets)paden en onverhard graspad zoals de Voddijk.

Nog meer wandel-, fiets- skate- en vaarroutes vind je bij de MDV-kraam. Wip binnen in het Bezoekerscentrum voor de foto-expositie van bijzondere bomen in Midden-Delfland.

Een greep uit het overige programma:
·   Mogelijkheid tot deelname aan gezondheidstestjes
·   Streekmarkt: met streekproducten en informatie over gezond leven
·   Doe mee aan mindfulrun, kinderyoga of bootcamp/work out
.   Dr. Ellen Rouwet vertelt over haar onderzoek of mindfulness invloed heeft op hart- en vaatziekten.

Praktische informatie
Wanneer? Zaterdag 29 september 10.30-16 uur, starttijd ommetje-wandeling 13.30 uur
Waar? Levende Buitenplaats/Bezoekerscentrum Midden-Delfland, Tramkade 24b, Schipluiden
Kosten? Gratis toegang, geen kosten voor deelname aan activiteiten

Foto: Henk Groenendaal

Deel dit bericht op je eigen Social Media!