• Dit evenement is voorbij.

UITNODIGING

De Midden-Delfland Vereniging trekt naar Delft voor een stadsbijeenkomst in het Meisjeshuis (Oude Delft 112). Wees welkom!

De vereniging doet veel voor het mooie open landschap van Midden-Delfland. Er worden wegen en paden aangelegd, en bomen geplant. Zijn we daar tevreden mee? Of moet het anders? Meer of juist minder of anders? Wat speelt zich er allemaal af op de grens van stad en land. Welke invloed kan de vereniging daar op uitoefenen?

Aftrap
Voorzitter Koos Karssen trapt deze gezellige en informatieve avond af. Hij gaat in op de komende activiteiten van de vereniging en op de kernwaarden van het gebied, erkend als bijzonder provinciaal landschap. Daarna vertelt Michel Kuijpers van Vogelwerkgroep Midden-Delfland over uilen (‘Welke vogels zijn er wel, maar zie je niet’) en neemt Geert van Poelgeest van KNNV afdeling Delfland ons mee voor een reis over randen en grenzen van het buitengebied.

De toegang is gratis, wij trakteren. Wel graag even laten weten dat je (met eventuele introducé) komt aan Wil van Dalen (wil@middendelflandvereniging.nl, 06 – 10 19 40 79), dan staat de koffie met iets lekkers klaar. Inloop vanaf 19.30 uur.

Deel dit bericht op je eigen Social Media!