• Dit evenement is voorbij.

De Broekpolder is een uitgestrekt natuur- en recreatiegebied in Vlaardingen. Een deel van het gebied, De Ruigte, bestaat uit water, open grasland, bloemen- en kruidenvelden en bos. Met een gids van de Federatie Broekpolder en Jan Rhijnsburger van werkgroep Paden verkennen we dit gebied en horen onderweg over het ontstaan van De Ruigte en zijn vaste bewoners, de Schotse Hooglanders. Zorg voor stevig schoeisel, een deel van de route gaat over graspaden.

Let op: voor deze themawandeling geldt een bijdrage van € 4 p.p. volgens huisregels van Federatie Broekpolder.

Praktische informatie
Starttijd- en locatie : 13.00 uur bij Polderpoort, Watersportweg 13, 3138 HD Vlaardingen
Gidsen                       : Gids van Federatie Broekpolder en Jan Rhijnsburger
Kosten                       : € 4 p.p. (graag contant en gepast bij start betalen)
Tijdsduur                  : ong. 2 uur (enige uitloop niet uitgesloten)

Aanmelden via Wil van Dalen: wil@middendelflandvereniging.nl, 06-10194079

PS Het lidmaatschap van de Midden-Delfland Vereniging is een pré. Vanaf € 5 kunt u al lid worden, kijk bij ‘Doe mee’.

Foto: Hans van Dorp

Deel dit bericht op je eigen Social Media!