Laden Evenementen

De Schiedamse Kerkbuurt heeft veel verrassingen en mooie historische plekken. Er gebeuren ook spannende zaken zoals met het spoor dat erlangs loopt en op de schop moet. Maar vooral van de buurt en de oude boerderijen weet gids Frits van Ooststroom veel af. Startpunt is de Dorpskerk van Kethel waar we onder voorbehoud ook het interieur willen bekijken.

Praktische informatie
Locatie            : startpunt om 13.00 is de Dorpskerk van Kethel (Noordeinde 10, 3121 KG Schiedam)
Datum/tijd     : zaterdag 1 juni 13.00 uur. De tocht duurt ongeveer twee uur, enige uitloop is mogelijk

Voor deelname wordt een bijdrage van € 3 p.p. gevraagd. Opgeven is nodig via secretariaat@middendelflandvereniging.nl of bel 06-42105407 op maandag en woensdag. Het lidmaatschap van de Midden-Delfland Vereniging is een pré.

Foto boerderij hoek Groeneweg-Kerkweg, Schiedam Kethel: Frits van Ooststroom

Volg je ons ook op MDV-Facebook- en –Instagram? Liken/delen wordt gewaardeerd! En wil je de Midden-Delfland Vereniging steunen en de Midden-Delfkrant ontvangen, word lid of maak iemand (familie, buur, collega) bijv. als cadeau lid, klik hier voor het inschrijvingsformulier. Ben je al lid en breng je een of meer leden aan, dan ontvang je een leuke verrassing, klik hier en lees meer hierover.

Deel dit bericht op je eigen Social Media!