25 keer Midden-Delfland Dag. Dit jaar is het thema Zoek de verbinding!

De Levende Buitenplaats met o.a het Bezoekerscentrum Midden-Delfland is zaterdag 15 juni de spil met een tentoonstelling, rondleidingen, live muziek en markt- en informatiekramen. Diverse andere locaties in en om Schipluiden zijn open, zoals de Pluktuin Schipluiden, Galerie Tineke van Gils Keramiek, Boerderij Rodenburg en Museum Het Tramstation. Ook in en rond het kerkje van ’t Woudt is van alles te doen.

De organisatie is als vanouds in handen van de Midden-Delfland Vereniging. Vragen? Stuur een mail naar secretariaat@middendelflandvereniging.nl of bel 06-421065407 op maandag en woensdag.

Programma
Het volledige programma kun je tijdig lezen via deze website. Je kunt je alvast inschrijven voor georganiseerde wandel- en fietstochten via deze website. Volg verder MDV-nieuwsbrief, socials en de Midden-Delfkrant.

Mede mogelijk gemaakt door de gemeenten Midden-Delfland en Maassluis, Fonds Schiedam Vlaardingen e.o., Fonds 1818 en beheerstichting Loswal “De Bonnen”.

Foto: MDV

Volg je ons ook op MDV-Facebook- en –Instagram? Liken/delen wordt gewaardeerd! En wil je ook de Midden-Delfkrant ontvangen, word lid of maak iemand (familie, buur, collega) bijv. als cadeau lid, klik hier voor het inschrijvingsformulier. Ben je al lid en breng je een of meer leden aan, dan ontvang je een leuke verrassing, klik hier en lees meer hierover.

Deel dit bericht op je eigen Social Media!