• Dit evenement is voorbij.

Sta zondag 22 september lekker vroeg op en ga mee vogels spotten bij de Ackerdijkse Plassen.

Dit prachtige natuurgebied is een oase voor vogelliefhebbers en alleen toegankelijk onder leiding van een gids. Een boswachter van Natuurmonumenten neemt ons mee op deze speciaal voor leden van de Midden-Delfland Vereniging georganiseerde wandelexcursie. Om 9.00 uur vertrekken we vanaf de boerderij van Natuurmonumenten aan de Rijksstraatweg 127 in Delfgauw. De wandeling is ca. 4 km, en duurt ongeveer 2,5 uur. Na afloop nagenieten met een kop koffie of thee. Niet-leden zijn welkom tegen een vergoeding.

Praktische informatie:

• Starttijd: 09.00 uur, einde rond 12.00 uur (stevig schoeisel wordt aangeraden).
  • Startlocatie: boerderij Natuurmonumenten, Rijksstraatweg 127, 2645 BS Delfgauw.
  • Aanmelden via dit aanmeldformulier. NB Inmiddels (woensdag 26 juni) is – helaas voor u – deze activiteit volgeboekt. Voor nieuwe aanmeldingen geldt een wachtlijst.
  • Voor leden is deze activiteit gratis, niet-leden betalen € 5, graag contant ter plekke betalen (lid worden kan al vanaf € 5,  klik dan hier).
  • Maximaal 12 deelnemers.

Foto: Ceciel Sillevis

Deel dit bericht op je eigen Social Media!