• Dit evenement is voorbij.

Vanuit de Belevenisboerderij Schieveen (een samenwerking van Natuurmonumenten en de stadsherder Martin Oosthoek) verzorgt de werkgroep Paden van de Midden-Delfland Vereniging zaterdag 7 september een wandeling langs de polder Schieveen en rond de Bergboezem Berkel.

Deze themawandeling gaat voor tweederde over mooie graskades met uitzicht over de polders, de rest van de route gaat merendeels over verharde fietspaden; een klein deel gaat over een binnenweg met wat autoverkeer. De wandeling laat zien hoe de diverse waterpeilen in de polders beheerd worden en hoe de calamiteitenberging werkt. Voor en na de wandeling kunt u rondkijken op de belevenisboerderij en eventueel een kopje koffie of thee drinken of streekproducten shoppen in de winkel.

Praktische informatie
Start      : Belevenisboerderij Schieveen, Oude Bovendijk 220, 3046 NL Rotterdam
Starttijd: 13.00 uur, de wandeling duurt ong. 2 uur
Kosten  : 2 euro (graag gepast en ter plekke betalen)
Gidsen  : Jan Tukker en Piet van der Eijk
Maximaal 20 wandelaars (vol=vol)

Aanmelden via Lisa van Uffelen: lisa@middendelflandvereniging.nl, 06–42105407. NB  Inmiddels (maandag 26 augustus) is – helaas voor u – deze activiteit volgeboekt. Voor nieuwe aanmeldingen geldt een wachtlijst.

PS Het lidmaatschap van de Midden-Delfland Vereniging is een pré! Bent u nog geen lid en wilt u dat worden, of iemand als cadeau lid maken? Kijk dan onder het menu bij ‘Doe mee’ .

Foto: Paul Ydema

Deel dit bericht op je eigen Social Media!