• Dit evenement is voorbij.

Het Midden-Delflandgebied is ook voor mensen uit Rotterdam Overschie hun achtertuin en groene long. Waar ze kunnen fietsen, varen, hardlopen, wandelen, kortom genieten van rust, ruimte en natuur. Wat speelt er zich allemaal af op de grens tussen stad en land en op dat eiland ontstaan door de bochtafsnijding in de Delftse Schie?

Daarover organiseert de Midden-Delfland Vereniging een stadsbijeenkomst op maandagavond 18 maart in Theater In de Lugt (De Lugt 17, Rotterdam). Iedereen, lid of geen lid, is van harte welkom.

Eiland
Na de aftrap door voorzitter Koos Karssen is er aandacht voor de ideeën van een aantal Overschieënaren voor het eiland tussen de oude en de nieuwe vaarweg in de Delftse Schie. Na de pauze vertelt boswachter Cynthia Meulenkamp van Natuurmonumenten alles over buitenplaats De Tempel.

Praktische informatie
Start: 20u, inloop v/a 19.30 uur. De avond is vrij toegankelijk, aanmelden wordt op prijs gesteld via secretariaat@middendelflandvereniging.nl. Of bel 06-42105407 op maandag en woensdag.

Deze bijeenkomst wordt mede mogelijk gemaakt door Fonds 1818 en Fonds Schiedam Vlaardingen e.o.

Foto de Delftse Schie, rechtsonder Overschie: Hoogheemraadschap van Delfland

Volg je ons ook op MDV-Facebook- en -Instagram? Liken/delen wordt gewaardeerd! En wil je de Midden-Delfland Vereniging steunen en de Midden-Delfkrant ontvangen, word lid of maak iemand (familie, buur, collega) bijv. als cadeau lid, klik hier voor het inschrijvingsformulier. Ben je al lid en breng je een of meer leden aan, ontvang je een leuke verrassing, klik hier en lees meer hierover.

Klik voor uitvergroting

Deel dit bericht op je eigen Social Media!