• Dit evenement is voorbij.

Ja je leest het goed. Om vogels echt goed te zien moet je zelf een vroege vogel zijn. We wandelen in twee groepen van elk max. 10 m/v rond het Kraaiennest met gidsen van de Vogelwerkgroep Midden-Delfland.

Het Kraaiennest tussen Schipluiden en De Lier is een succesvol foerage- en broedgebied.  Grutto’s, kluten, scholeksters en ook diverse eendensoorten kun je er spotten. Heb je zelf een goede verrekijker, neem die dan mee. En stevig schoeisel kan geen kwaad.

Praktische informatie
Startpunt om 07.00 uur is de kleine parkeerplaats aan de Dorppolderweg/Laan van Koop in De Lier.  Zoals gebruikelijk duurt de wandeling ca. 2 uur. Deelname kost € 3 p.p. Opgeven is verplicht via secretariaat@middendelflandvereniging.nl of bel 06-42105407 op maandag en woensdag. Het lidmaatschap van de Midden-Delfland Vereniging is een pré.

ATT: Inmiddels (2 april)  is deze vroegevogeltocht volgeboekt. Aanmelden kan nog steeds maar je komt dan op de wachtlijst.

Foto: Michel van Ruijven

Volg je ons ook op MDV-Facebook- en –Instagram? Liken/delen wordt gewaardeerd! En wil je de Midden-Delfland Vereniging steunen en de Midden-Delfkrant ontvangen, word lid of maak iemand (familie, buur, collega) bijv. als cadeau lid, klik hier voor het inschrijvingsformulier. Ben je al lid en breng je een of meer leden aan, dan ontvang je een leuke verrassing, klik hier en lees meer hierover.

Deel dit bericht op je eigen Social Media!