• Dit evenement is voorbij.

Woensdagavond 31 januari komt Ronald Bakkum, adviseur biodiversiteit bij het Hoogheemraadschap van Delfland, een lezing geven over de Small Five van Delfland. Het gaat om de vijf belangrijke icoonsoorten in het gebied: de grutto, de weidehommel, de glassnijder, de rugstreeppad en de bittervoorn. Als het goed gaat met deze dieren, gaat het goed met de biodiversiteit van het Midden-Delflandgebied.

In de lezing zal Ronald ingaan op welke maatregelen het hoogheemraadschap neemt, maar ook op welke bijdrage elke bewoner zelf kan leveren aan de biodiversiteit van het Midden-Delfland.

Aanmelden kan per mail, via secretariaat@middendelflandvereniging.nl. De lezing in verenigingsgebouw de Koe wordt georganiseerd door de MDV-werkgroep Ledenactiviteiten.

Foto glassnijder: Ronald Bakkum

Volg je ons ook op MDV-Facebook- en –Instagram? Liken/delen wordt gewaardeerd! En wil je de Midden-Delfland Vereniging steunen en de Midden-Delfkrant ontvangen, word lid of maak iemand (familie, buur, collega) bijv. als cadeau lid, klik hier voor het inschrijvingsformulier. Ben je al lid en breng je een of meer leden aan, dan ontvang je een leuke verrassing, klik hier en lees meer hierover.

Deel dit bericht op je eigen Social Media!