• Dit evenement is voorbij.

Met de eerste themawandeling van 2018 gaat een lang gekoesterde wens van de werkgroep Paden in vervulling. We wandelen in het broedseizoen om de meest vogelrijke polder van Midden-Delfland: de Duifpolder mmv John Kleijweg van de Vogelwerkgroep Midden-Delfland.

Neem een verrekijker mee, laarzen dan wel stevig schoeisel wordt aangeraden.

We houden ons vanwege de aard van de wandeling strak aan het maximumaantal van 30 (was 20) deelnemers, in twee groepen te verdelen, en er mogen geen honden mee.

NB De belangstelling is zo groot dat we een wachtlijst hebben. Als u tot de gelukkigen behoort maar onverhoopt verhinderd bent,  mail of bel Wil (zie hieronder, 06 – 10194079) want dan kan zij de eerstvolgende op die lijst benaderen.

Zaterdag 7 april
Startpunt bij veerpont De Kwakel, einde Kwakelweg (Maasland)
Starttijd: 13.00 uur
Kosten: twee euro p.p. (graag contant en gepast ter plaatse betalen)
Tijdsduur: ongeveer 2 uur, enige uitloop mogelijk
Maximaal 30 (was 20) deelnemers

We hopen op veel mooie waarnemingen!

Aanmelden kan hier of door een mailtje te sturen naar wil@middendelflandvereniging.nl

PS Het lidmaatschap van de Midden-Delfland Vereniging is een pré! Bent u nog geen lid en wilt u dat worden? Kijk dan onder het menu bij ‘Doe mee’ en schrijf u in.

.

Deel dit bericht op je eigen Social Media!