Het wandelen van ommetjes is in trek in coronatijd. Twee fans hebben dit jaar zelfs alle ommetjes van de Midden-Delfland Vereniging gelopen.

Saskia Knaap – Van den Heuvel bedacht begin van het jaar het plan om met haar man alle 40 oorspronkelijke ommetjes, ontwikkeld door de werkgroep Paden, te lopen. Tijdens het jaar kwamen er vijf nieuwe bij, die op de website van de vereniging staan. Zondag 12 december deden ze het 45ste ommetje.

‘ Wat hebben we genoten! Midden-Delfland Vereniging dank voor het uitzetten van de prachtige wandelingen. Midden-Delfland, wat ben je mooi!’, postte Saskia op Facebook.

Intussen zijn nog eens vijf nieuwe ommetjes bijna klaar, nr. 50 (!) zit dus in de pijplijn. Tip: volg de Facebookpagina van de Midden-Delfland Vereniging voor nieuws, klik dan hier.

Foto’s: Niek Knaap