stilte naast de stadIedereen die het Midden-Delflandgebied wil verkennen, kan op stap met een nieuwe recreatiekaart Stilte naast de Stad. Het is een prachtige kaart geworden, een gezamenlijk initiatief van de Midden-Delfland Vereniging en ANV Vockestaert.

Fietsknooppunten
De eerste versie van de kaart, waarvoor ook het Recreatieschap Midden-Delfland ’tekende’, dateert uit 2002. Het werd dus tijd voor een nieuw jasje en nog veel meer. Zo staan alle fietsknooppunten er nu op, en de tekst is gedeeltelijk in het Engels. Ondernemers in het Midden-Delflandgebied staan op de kaart, die binnenkort op tal van plaatsen gratis is te verkrijgen.

Presentatie zaterdag 16 april
Burgemeester Arnoud Rodenburg van Midden-Delfland krijgt het eerste exemplaar van de recreatiekaart overhandigd bij de opening van Vockestaertdag op zaterdag 16 april.  De Midden-Delfland Vereniging is van de partij en organiseert als extraatje een begeleide fietstocht vanuit Rotterdam naar polder Ackerdijk.  Een fietsroute voor een rondje Ackerdijkse Plassen, die iedereen op eigen gelegenheid kan maken, is bij de informatiestand van de vereniging af te halen.