Verkiezingsdebat over het buitengebied

woudwegschaapskudde004Op 4 maart wordt in de Dorpshoeve in Schipluiden een verkiezingsdebat gehouden met als belangrijkste thema het buitengebied. Delflands Groen, agrarische natuurvereniging Vockestaert en de Midden-Delfland Vereniging hebben gezamenlijk besloten om een verkiezingsdebat over dit onderwerp te organiseren. Omdat ook het CDA in samenwerking met de andere partijen hiermee bezig was hebben we besloten om samen met het CDA de handen ineen te slaan bij de organisatie van dit debat. Aan dit debat zullen alle politieke partijen uit Midden-Delfland deelnemen.

We beginnen de avond met een kort debat over actuele zaken betreffende de kern Schipluiden. Na de pauze rond 9 uur (na afloop van de vrijwilligersavond van de Midden-Delfland Vereniging) starten we dan het debat over het buitengebied. Het zal hierbij gaan over: – recreatie, natuur, landbouw en ruimtelijke ordening. Midden-Delfland ontleent haar bestaansrecht aan het open weidse en groene  buitengebied. Wordt het groene gebied goed beheerd en welke plannen hebben de verschillende politieke partijen om de openheid te waarborgen? – Gaan de partijen de gedane beloftes waarmaken na de verkiezingen? – Gaat het allemaal naar uw zin of heeft u zorgen over recente ontwikkelingen in het buitengebied?

Kom naar het debat in de Dorpshoeve!. Wij rekenen op uw komst en op uw inbreng bij dit belangrijke debat. Tot 4 maart 2014 om 20.00 uur in de Dorpshoeve aan de Keenenburgweg 10 in Schipluiden