Een bestaande serie wandelroutes door Midden-Delfland is geactualiseerd en gedigitaliseerd. De eerste vijf van 15 middellange wandelingen zijn sinds kort gereed en kun je nu downloaden van de website van de Midden-Delfland Vereniging.

Neem vast een kijkje en klik hier; de routes variëren in afstand tussen 9 en 16 kilometer. De overige tien volgen binnenkort.

Met deze wandelroutes als gids, loop je door en langs de verschillende polders van Midden-Delfland. Onderweg is veel te zien. Je komt meer te weten over boerderijen, molens, over flora en fauna. Sporen uit het verleden prikkelen je nieuwsgierigheid. Je leert als het ware het landschap lezen. Wie wandelt, weet: lopend ervaar je het landschap het best. Loop en laat je verrassen.

Met deze klus zijn vrijwilligers van de MDV-werkgroep Paden al een tijdje ‘zoet’, hulde daarvoor!

Foto: Ceciel Sillevis