Op zoek naar een vaderdagcadeau of vakantielectuur? Profiteer van een kortingsactie en koop voor € 5 het boek Polderen over de A4 in Midden Delfland of het bomenboek Knotwilgen en andere kanjers.

De twee foto-  en verhalenboeken zijn te verkrijgen via de webshop van de Midden-Delfland Vereniging, of mail/bel het secretariaat: secretariaat@middendelflandvereniging.nl, 06-42105407 (maandag en woensdag overdag).  Daar kan iedereen ook terecht voor diverse (gratis) fiets-, vaar- en wandelkaarten, zoals de 40 Ommetjes en de Boerderijenfietsroute. In deze coronatijd biedt het Midden-Delflandgebied immers de broodnodige afleiding en ontspanning!

Het A4-boek, voluit Polderen over de A4 in Midden-Delfland. Inpassing en compensatie, geeft volop informatie over de veelbesproken snelweg. In het boek Knotwilgen en andere kanjers. Bijzondere bomen in Midden-Delfland komen o.a. de kastanjeboom bij de Abbestee in Schipluiden en de eenzame populier bij de Slinksloot in de Zouteveense Polder tot leven.

De kortingsactie geldt tot en met zondag 21 juni.

Foto cover bomenboek: Dave Bentvelzen