De grote vakantie lonkt voor velen.  De informatievrijwilligers van de Midden-Delfland Vereniging zijn zaterdag 21 juli gewoon aanwezig op de open dag van Volkstuinvereniging Maasland (9-16u, Breeveldpad 2). Bij hen kun je terecht voor ‘leesvoer’, zoals het deze zomer uitgekomen boek Knotwilgen en andere kanjers, voor handige fiets- en wandelkaarten en nog veel meer.

Het bomenboek is ook te bestellen via de webshop van de vereniging. Nieuwe leden krijgen het als welkomstcadeau!

Foto-expositie en fietsexcursie (vrij 7 sep)
In het Bezoekerscentrum Midden-Delfland (Tramkade 24b, Schipluiden) zijn de hele zomer de mooiste foto’s uit het boek te bewonderen. Het Bezoekerscentrum is ook verzamelpunt van een speciale fietsexcursie, georganiseerd door de vereniging, op vrijdag 7 september v/a 9.30u. Een unieke kans om uit eerste hand over bomen(verhalen) uit het boek te horen. Voor meer informatie en aanmelden klik hier.