Om 9 uur ’s morgens werden bezoekers ontvangen met een heerlijk ontbijt dat verzorgd werd door de leerlingen van het Lentizcollege.

opening voor deurNa een welkomstwoord door voorzitter Marja van Bijsterveldt en een korte toespraak van de heer Bas Verkerk, burgemeester van Delft, kwam de directeur van het Lentiz, de heer Adri Reijm, met een spectaculair optreden het dak van de school af om de sleutel van ‘de deur naar Midden-Delfland’ te overhandigen. Na het openen van de deur konden de aanwezigen genieten van het bijzondere Midden-Delflandlied, gezongen door Marloes Arkesteijn, aspirant-lid bij het MDV-bestuur.

De Midden-Delfland Dag was hiermee geopend en kon iedereen gaan genieten van de vele activiteiten in het gebied.

Op diverse locaties in het gebied was de Midden-Delfland Vereniging tijdens de Midden-Delfland Dag vertegenwoordigd in een stand, maar ook waren er promotieteams in het gebied actief.

Henk Groenendaal, vaste fotograaf bij de Midden-Delfland Vereniging, maakte een mooi overzicht van de dag in foto’s. Dit overzicht is te zien op: http://jaar2014.middendelfland.net/middendelflanddag/middendelflanddagverslag.htm.

De winnaar van ‘Selfie in Midden-Delfie’, de actie op facebook, heeft inmiddels bericht ontvangen. Deze familie maakt binnenkort een afspraak met Annemiek van Adrichem voor een professionele fotoshoot in Midden-Delfland. Van harte gefeliciteerd!