De ledenadministratie van de Midden-Delfland Vereniging is overgegaan in handen van Janneke van der Vaart en Ineke van der Zande. Na een inwerkperiode heeft Janneke begin januari het stokje overgenomen van Wil van Bleiswijk,  Ineke zal door omstandigheden iets later aan de slag gaan.

‘Ik woon in Maasland, en ben al ruim twintig jaar lid van de vereniging omdat ik vind dat Midden-Delfland groen moet blijven. Toen ik de oproep las voor een vrijwilliger ledenadministratie heb ik mij aangemeld omdat ik graag wil bijdragen aan het behoud van dit mooie gebied’, aldus Janneke.

Wil van Bleiswijk zorgde jarenlang voor aanmeldingen, opzeggingen, allerhande (adres)wijzigingen en wat dies meer zij, als lid van de werkgroep Ledenzaken.

Foto: Inge van den Heuvel (vlnr: Ineke, Janneke en Wil)